Waarom de toekomst van retail na COVID-19 vraagt om een nieuwe POS-aanpak

15-05-2021

Het runnen van een kleine retail winkel kan hard werken zijn, toch?

Maar een ding dat nooit moeilijk zou moeten zijn, is het bedienen van uw klanten, het aannemen van hun betalingen en het gelukkig maken van hen.

Op dit moment verandert hoe je dat allemaal doet, omdat de wensen en gewoonten van consumenten enorm veranderen als gevolg van COVID-19.


De pandemie heeft de manier veranderd waarop mensen willen kopen en winkelen, van persoonlijke bezoeken waar ze de tijd nemen om persoonlijk geholpen te worden tot het maken van vooraf bestellingen die snel kunnen worden opgehaald via click en collect.

En, zoals we allemaal professioneel en persoonlijk hebben ervaren, kopen velen van ons nu veel meer online om het thuis te laten bezorgen.

Het is duidelijk dat winstgevende detailhandelsbedrijven van de toekomst in de toekomst degenen zullen zijn die in staat zijn om hun processen en hun toegankelijkheid te vereenvoudigen, niet alleen voor hun klanten, maar ook voor hun werknemers.

Een belangrijk hulpmiddel voor zowel afzonderlijke winkels als ketens is de introductie van een cloudgebaseerd Kassasysteem ( POS ) - dat efficiëntie, productiviteit, kostenbesparingen, minder krimp en verspilling en meer winst oplevert. Welke eigenaar van een detailhandelsbedrijf zou dat niet willen?

ExtendaGO biedt al deze positieve punten, en nog veel meer, en cruciaal is dat het uw retailbedrijf in overeenstemming brengt met de huidige belangrijkste consumenteneisen voor snelheid en gemak.

In de onzekere wereld van vandaag, waar coronavirus nog steeds rommelt, willen klanten dat ze snel kunnen afrekenen. ExtendaGO stelt hen in staat om precies dat te doen met state-of-the-art technologie die ook digitale bonnetjes of loyaliteitspuntencampagnes levert.

Werknemers, evenals bedrijfseigenaren, zullen ook in staat worden gesteld door middel van realtime gegevens en analyses gekoppeld aan verkoop en voorraad om het aantal klanten dat bij hen koopt, de dagelijkse of wekelijkse omzet te tonen - het kan zelfs het beheren van retouren van klanten en leveranciers snel en eenvoudig maken.

Zou je ons geloven als we zouden zeggen dat dit alles in slechts 30 minuten kan worden ingesteld met behulp van een iPad die je misschien al bezit? Er is zelfs een gratis proefperiode van 30 dagen om u op weg te helpen!

In een post-COVID-19-landschap zal de klantenservice van topklasse er meer dan ooit toe doen en kan de implementatie van een cloudgebaseerd kassasysteem de verkoop met 40% verhogen.

Waar wacht je nog op? Het is tijd om je klaar te maken, set, ExtendaGO!

iPAD kassa

Neem contact op voor een vrijblijvende offerte en of demonstratie

Kassasysteem configurator

Wilt u een offerte voor een kassasysteem?

info@kassacompany.nl | 072-8448240 | Kamerlingh Onnesstraat 18 1821 BP Alkmaar