Service & ondersteuning

E-mail helpdesk

Standaard in ons software abonnement is e-mail helpdesk inbegrepen. Deze service is er om u te helpen bij het optimaal gebruik maken van StoreContrl® Cloud. 

Daarnaast heeft u online de beschikking over een handleiding. Deze handleiding kunt u vinden via de volgende link. Hier kunt u een uitgebreide handleiding raadplegen maar ook filmpjes over het gebruik van de verschillende modules vinden.

De e-mail helpdesk is bedoeld voor het stellen van vragen over de StoreContrl® Cloud software. 

Service Level Agreement (SLA)

Serviceverlening hebben wij in een hoog vaandel staan en willen u dan ook graag optimaal van dienst zijn. Daarom adviseren wij u om een Service Level Agreement (SLA) af te sluiten. Er zijn verschillende servicecontracten mogelijk, zie de opties hieronder;

SLA1 € 19,-/maand 

Dit is het basisabonnement inclusief e-mail helpdesk uitgebreid met online en telefonische support van maandag t/m zaterdag op de door ons geleverde hard- en software .

SLA2 € 29,-/maand (Meest gekozen!)

Dit is de SLA1 uitgebreid met hulp op locatie van maandag t/m vrijdag zonder dat dit gefactureerd wordt. Dit gaat om het verhelpen van storingen op de door ons geleverde hardware en die zijn ontstaan door gebruik van de apparatuur ten gevolge van slijtage. Ook het gebruik maken van leenapparatuur valt binnen deze overeenkomst.

SLA3 € 35,-/maand

Dit is SLA2 uitgebreid met online en telefonische support op de zondag.

Genoemde bedragen zijn exclusief BTW.

Hulp op afstand

Om u snel van dienst te zijn is het mogelijk om op uw backoffice pc of kassa een hulpprogramma te installeren. Via deze 'Hulp op afstand' zijn wij in de mogelijkheid om mee te kijken en op die manier zo snel de vraag te kunnen beantwoorden.